







































Estic encantada amb el servei que ens va oferir la Irene. Té un gust exquisit, i ens va trobar exactamemt el que buscàvem. Pel que respecta a tracte humà, va ser pacient, sincera, simpàtica, atenta... Excel·lent professional, i millor persona. Sempre disponible per resoldre dubtes. La recomano totalment. En cas de necessitat, no dubtaria en tornar a contactar-hi.
Atencion exclusiva desde el minuto uno, todo las personas que me atendieron en la oficina super amables y cordiales, gracias a su profesionalidad me resolvieron todas mis duddas y me aconsejaron en tomar la mejor decision. La proxima vivienda que compre o venda, sin duda se encargaran ellos.
Agraeixo a Llars Gremi la seva col·laboració en la venda del meu habitatge per la seva professionalitat i tracte humà en aquesta gestió.
En Jaume ens ha impressionat molt per la cura i dedicació que hi ha posat en tot el procés. La seva proximitat, humanitat i professionalitat han fet que la venda fos molt més fàcil i tranquil·la del que esperàvem. Sense dubte, recomanem en Jaume a tothom que vulgui vendre la seva propietat amb confiança i excel·lents resultats.
He venut ja la meva segona casa amb l’ajuda de la Mònica Cuscó, aquesta vegada a la Múnia. Estic molt orgullosa dels resultats i només puc desitjar-li el millor. La recomano al 100% a qualsevol persona que vulgui vendre la seva casa amb seguretat i excel·lents resultats!