







































L’atenció rebuda per part de l’Olga ha estat excel·lent en tot moment. Ha demostrat una gran professionalitat, amb un tracte molt proper i amable que genera confiança des del primer dia. Valoro especialment la seva implicació i disponibilitat: sempre atenta, resolutiva i amb molta facilitat per aclarir dubtes i gestionar qualsevol situació que pogués sorgir. Ha fet que tot el procés fos molt més àgil i tranquil. És una persona molt compromesa amb la seva feina i això es nota en els resultats. Sens dubte, una experiència molt positiva i totalment recomanable.
Vull deixar constància de la meva experiència molt positiva amb la Mercè Gómez, l’agent immobiliari que ha gestionat la venda del meu pis. Des del primer moment ha demostrat una gran professionalitat, coneixement del mercat i una implicació constant. Ha sabut posicionar l’habitatge de manera excel·lent i ha gestionat tot el procés amb eficàcia i transparència. La comunicació ha estat fluïda en tot moment, mantenint-me informat de cada pas i resolent qualsevol dubte amb rapidesa. Gràcies a la seva feina, la venda s’ha tancat en molt bones condicions. Recomano totalment els seus serveis a qualsevol persona que vulgui vendre el seu immoble amb garanties i tranquil·litat.
Gran profesional que a pesar de la complejidad de la operación ha seguido apoyándonos hasta el final.
Buen profesional, conoce el sector por su amplia experiencia y dominio en todos los ámbitos. Realiza todos los pasos de la venta de principio a fin. Recomendado
Acabo de vender un piso que heredé y ha ido todo perfecto, desde que vinieron a valorarlo hasta que firmamos en el Notario. Me han ayudado con todo el papeleo e incluso me ayudaron a preparar el piso para venderlo. Absolutamente recomendables.
Roger Santandreu ha demostrado ser un agente inmobiliario excepcional durante la venta de este ático. Como profesional del sector, valoro especialmente su capacidad de gestión, su conocimiento del mercado y la seguridad que transmite en cada fase del proceso, además de su cercanía a la hora de realizar cualquier tipo de gestión. Ha llevado la operación con seriedad, transparencia y una atención impecable tanto en el trato con la propiedad como con los compradores. Su implicación, agilidad y criterio comercial han sido clave para cerrar la venta con éxito. Sin duda, un profesional muy recomendable para cualquier operación inmobiliaria, y un líder al que admirar. Gracias Roger por tu confianza y compromiso!
Vam comprar una casa amb el Pau, i tot i la nostra falta d’experiència, es va fer fàcil i al nostre ritme, que era el que més ens preocupava. S’agraeix molt que algú posi de la seva part per ajudar en un moment així. Gràcies.