



















Recomendaria al.100% al señor luis jara por su profesionalidad y honestidad.
Hemos vendido nuestro piso con Inmo Lepanto. El trato y servicio han sido excelentes, muchas gracias a todo el equipo y en especial a Óscar Benito por su gestión y asesoramiento en todo el proceso que nos ha aportado tranquilidad en una operación tan importante. Un profesional increíble!
Vull deixar constància de la meva experiència molt positiva amb la Mercè Gómez, l’agent immobiliari que ha gestionat la venda del meu pis. Des del primer moment ha demostrat una gran professionalitat, coneixement del mercat i una implicació constant. Ha sabut posicionar l’habitatge de manera excel·lent i ha gestionat tot el procés amb eficàcia i transparència. La comunicació ha estat fluïda en tot moment, mantenint-me informat de cada pas i resolent qualsevol dubte amb rapidesa. Gràcies a la seva feina, la venda s’ha tancat en molt bones condicions. Recomano totalment els seus serveis a qualsevol persona que vulgui vendre el seu immoble amb garanties i tranquil·litat.
Gran profesional que a pesar de la complejidad de la operación ha seguido apoyándonos hasta el final.
Nico fue un asesor excelente. Vendió mi vivienda de forma rápida, eficiente y con una profesional de 10! 100% recomendable.
Acabo de vender un piso que heredé y ha ido todo perfecto, desde que vinieron a valorarlo hasta que firmamos en el Notario. Me han ayudado con todo el papeleo e incluso me ayudaron a preparar el piso para venderlo. Absolutamente recomendables.