IAD - Oriol Banús Immobiliària  - Agencia inmobiliaria en Vallmoll
IAD - Oriol Banús Immobiliària  - Agencia inmobiliaria en Vallmoll

IAD - Oriol Banús Immobiliària

2 contratos en RealAdvisor
43144 Vallmoll
iadespana.es
18 años en el negocio

Estadísticas de venta

En los últimos 24 meses IAD - Oriol Banús Immobiliària vendió 15 propiedades con un precio de venta mediano de 129k EUR
15
Propiedades vendidas
Casa
7
Piso
5
Terreno
2
Industria/Comercio
1
129k EUR
Precio de venta mediano
Casa
161k EUR
Piso
135k EUR
Terreno
52k EUR
Industria/Comercio
N/A

Equipo

Servicios

Compraventa de inmuebles
Alquileres residenciales
Valoración
Home staging
Tasación oficial
Solicitud de hipotecas y financiación
Reformas y construcción
Asesoramiento legal

Sobre nosotros

AGENT IMMOBILIARI AGÈNCIA INTERNACIONAL – SERVEI EXCLUSIU I PERSONALITZAT Sóc agent associat a IAD, una de les immobiliàries més importants a escala internacional, i el meu objectiu és fer que la teva operació sigui fàcil, segura i beneficiosa per a tothom. Gestiono tots els imprevistos, t’acompanyo en cada pas i m’asseguro que tant venedor com comprador hi sortiu guanyant! ÚS AJUDARÉ A VENDRE O COMPRAR JA SIGUI CASES, PISOS I TERRENYS RÚSTICS / URBANS PUBLICACIÓ DE LA PROPIETAT EN MÉS DE 120 PORTALS IMMOBILIARIS - NACIONALS: ( Idealista, Fotocasa, Habicalia, ...) - INTERNACIONALS: ( Greenacrees, James Edition,...) ESTUDI DE MERCAT INICIAL > - PRIMERA VISITA - Valoració de la propietat per determinar el preu real de mercat. - SEGONA VISITA - Presentació de la valoració , posterior firma de contracte i tour virtual. ACOMPANYAMENT INTEGRAL FINS AL DIA DE LA FIRMA - SEGUIMENT DEL VENEDOR COM DEL COMPRADOR, un dels meus objectius principals és donar el millors serveis possibles als meus clients, per tal que qualsevol dels impediments o dubtes que surtin durant el procés de venda, quedin resolts amb la màxima eficacia i tranquilitat per vosaltres. SERVEIS EXTRES - COL·LABORACIÓ AMB UNA BROKER PRIVADA de plena confiança, per ajudar a aconseguir el millor finançament per als Compradors i acompanyament econòmic fins a la notaria. - GESTIÓ DE DOCUMENTS NECESSARIS PER LA VENTA: Cèdules d’habitabilitat i Certificats Energètics. - SUPORT EN REFORMES, Coordinació de reformes ja siguin necessàries per la venda com posteriors, supervisades per un arquitecte. - ACCÉS A TOT EL CATÀLEG DE IAD Possibilitat d’ajuda per trobar una nova propietat previ a la venta del seu immoble, amb accés a tot el portafoli del grup IAD ( més de 800 propietats noves al dia amb una xarxa de més de 19.000 agents per tot Europa) . Aquest esquema garanteix un procés de venda segur, transparent i adaptat a les necessitats individuals, assegurant que cada part obtingui el millor servei i resultats.

Propiedades vendidas por IAD - Oriol Banús Immobiliària (15)

VENDIDOjun 2026
Casa pareada • 4 dormitorios

Vallmoll (43144)

Vendido por Oriol Banus
VENDIDOjun 2026
Casa independiente • 5 dormitorios
VENDIDOabr 2026
Terreno edificable
VENDIDOdic 2025
Dúplex • 2 dormitorios

Barcelona (08032)

Vendido por Oriol Banus
VENDIDOnov 2025
Casa independiente • 5 dormitorios

L'Espluga de Francolí (43440)

Vendido por Oriol Banus

Reseñas

(16 res.)
J
Realadvisor
JMM opinión Oriol Banus
5 de 5 estrellas

Estamos muy contentos con el trabajo de Oriol, nos ha acompañado en todos los pasos del proceso, siempre ha estado disponible. Sin su trabajo habría sido todo mucho más difícil. Recomendamos su asesoría encarecidamente.

L
Realadvisor
Lidia A. opinión Oriol Banus
Reseña verificada
5 de 5 estrellas

Super bien con los trámites, con todas las gestiones que nos ha ayudado muchísimo. Hay personalmente mucho apoyo emocional

T
Realadvisor
Toni B. opinión Oriol Banus
5 de 5 estrellas

Un placer haber tratado con Oriol. Comunicación muy fluida, persona muy clara desde el principio y mucha facilidad a la hora de vender el piso. Muchas gracias por haberlo hecho todo tan fácil. ¡Un crack!!!

E
Realadvisor
E.C.A. opinión Oriol Banus
5 de 5 estrellas

Estoy muy contenta por su asesoramiento y servicios, 100% recomendable.

D
Realadvisor
David . N. P. opinión Oriol Banus
5 de 5 estrellas

Agradezco todo el apoyo recibos por parte del Oriol Banus Mulet. Fue cercano y muy atento, siempre disponible para dar soluciones a cada contratiempo que se presentase. Lo recomiendo 100%

IAD - Oriol Banús Immobiliària
Contactar con

IAD - Oriol Banús Immobiliària

(16 res.)
Loading reCAPTCHA...

Tus datos serán tratados confidencialmente con el mayor cuidado según las regulaciones europeas. Al continuar, aceptas nuestra Política de privacidad y Términos y condiciones.